https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/
General Motors (GM) atlieka radikalius žingsnius, siekdama pritraukti jaunąją auditoriją. Naujausia automobilių gamintojo taktika – pasamdyti MTV Scratch vadovauti naujai marketingo kampanijai. Galbūt paklausite savęs: „Kas čia tokio ypatingo?” Viena iš didžiausių, gerai žinomų automobilių prekės ženklų, General Motors, perduoda savo marketingą tai pačiai kompanijai, kuri sukuria programas, tokias kaip „Jersey Shore” ir „Teen Mom”. Taip, galite sakyti, kad GM tikrai žengia nauju keliu.
Akivaizdu, kad General Motors susiduria su problemomis pritraukiant jaunąją kartą domėtis automobiliais – čia į sceną žengia MTV Scratch. „Jie automobilius laiko dideliu nuoboduliu,” sakė Ross Martin, MTV Scratch vykdantysis viceprezidentas. „Pagalvokite apie savo automobilio prietaisų skydelį. Jis užpildytas tik blogomis naujienomis.”
Remiantis kai kuriais marketingo tyrimais, GM atliko keletą pakeitimų savo automobiliuose, siekdama patraukti šią jaunesnę auditoriją. Pavyzdžiui, naujos Chevrolet spalvos, tokios kaip „techno rožinė,” „limonadas” ir „denimas,” vasarą bus matomos ant modelio Spark.
Mes stebimės, kaip atrodys šios MTV Scratch-prodiusuotos kampanijos. Ar galima tikėtis, kad jauni žmonės, besimaudantys įdegio spinduliuose, vilkintys aptemptus drabužius ir su dideliais plaukais, linksminsis pagal Sonic išleidžiamus garsus? Laikykitės, General Motors.
Kai galvojate apie automobilių priežiūrą, vienas iš esminių aspektų yra variklio plovimas. Tinkamai prižiūrėtas variklis ne tik veikia efektyviau, bet ir ilgiausią laiką išlaiko savo vertę. Svarbiausia, kad specializuotos automobilių plovyklos, kaip Kauno automobilių plovykla, užtikrina kokybišką ir saugų plovimą, kas svarbu tiek naujiems, tiek naudotiems automobiliams.
https://auto-rent.lt
https://4mycar.lt/2025/07/16/polestar-3-long-range-single-motor-apzvalga-nedvejokite/