https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/
Saturn Vue Hybrid: Ekonomiško ir Aplinkai Draugiško Važiavimo Atradimas
Saturn Vue Hybrid buvo nutrauktas, kai „General Motors” uždarė visą „Saturn” markę 2010 metais. Kompanija pagamino ir pardavė apie 13,500 „Vue Green Line” hibridų nuo 2006 metų rudens iki 2010 metų pabaigos. Pirmasis G.M. benzino-elektrinis automobilis buvo lengvasis hibridas „Saturn Vue Green Line”, jei neskaičiuoti ultra-lengvų hibridinių pikapų. Hibridinių automobilių rinka pradeda užsipildyti—šiuo metu yra daugiau nei tuzinas pasirinkimų—todėl „Green Line” šūkis: „pigiausias SUV hibridas”. Kitaip tariant, šis „Vue” patraukliai atrodo jūsų vidiniam buhalteriui.
Jei svarstote apie „Saturn Vue Hybrid” įsigijimą, taip pat galite apsvarstyti „Ford Escape Hybrid” arba „Toyota Highlander Hybrid”. Palyginkite šiuos automobilius. Už 24,200 dolerių, „Green Line” suteikia E.P.A. degalų ekonomijos įvertinimą: mieste – 25 m.p.g., o greitkelyje – 32 m.p.g., kas yra aukščiausias greitkelio įvertinimas tarp SUV. Palyginimui, įprastas benzininis „Vue” su 4 cilindru varikliu, priekiniais ratais ir automatine pavarų dėže yra vertinamas 22 m.p.g. mieste ir 27 m.p.g. greitkelyje.
Važinėjome „Green Line” dviem iš eilės 78 mylių greitkelio kilpomis, viena gerokai žemiau leistino greičio ir kita visiškai ignoruojant 65 m.p.h. ženklus. Būdami „šventi“, pasiekėme įspūdingą 36 m.p.g. Būdami „nusidėjėliai“, mūsų degalų ekonomija sumažėjo iki 24 m.p.g. Bez abejonės, atsargus pėdos pritaikymas „Green Line” galėtų reguliariai pasiekti 30 m.p.g. greitkelyje.
Variklio Plovimas Vilniuje
Norėdami išlaikyti savo transporto priemonę nepriekaištingos būklės, svarbu rūpintis ne tik išore, bet ir varikliu. Atsižvelgiant į šiuolaikinį miestų gyvenimo būdą, variklio plovimas Vilniuje tampa būtina procedūra. Ši paslauga padeda pašalinti teršalus, kurie gali turėti neigiamą poveikį variklio veikimui ir tarnavimo trukmei.
Užuot turėję atskirą elektros variklį, kuris gali varyti ratus taip pat kaip ir benzininis variklis, „Green Line” naudoja diržo alternatoriaus starterį; jis išjungia variklį, kai automobilis visiškai sustoja, taip taupant degalus ramybės režimu. „Green Line” 36 voltų baterija ir motoras-generatorius greitai paleidžia variklį, kai tik vairuotojas nuima koją nuo stabdžio pedalo.
Pagyrimai „Saturn” techninei komandai už auto-stop funkcijos kūrimą, veikiantį sklandžiai ir nuosekliai. Skirtingai nei „Honda” sistema, kuri reikalauja, kad automobilis grįžtų bent iki 10 m.p.h., prieš išjungdamas variklį, „Vue” leidžia pakelti ir vėl nuspausti stabdį tiek kartų, kiek reikia – kaip būtų stop-and-go eisme. Kiekvieną kartą variklis kurį laiką būna mažame ramybės režime, vėliau nusileidžia iki visiško variklio išjungimo.
Visgi, negalite judėti į priekį vien tik elektros režimu. Tas pasiekimas šiuo metu priklauso tik pilnoms hibridinėms „Toyota” ir „Ford” sistemoms.
Svarbus aspektas yra tai, kad kiekviena automobilinė nuopelna reikalauja tam tikros aukos, ir buhalterių pėdsakai yra matomi visur šiame „Vue”. Valdymas yra priimtinas, bet neįspūdingas. 2.4 litro 4 cilindrų variklis yra triukšmingas, bet vos teikia pakankamą našumą. Aerodinamika yra svarbus veiksnys degalų ekonomijai, ir „Vue” buvo patobulinta – iki 0.36 drag koeficiento, palyginti su 0.38 – nuleidžiant važiuoklę coliu ir paliekant stogo bagažinę. Deja, stogo likę kraštai atkreipia dėmesį į tai, kad kažko trūksta.
36 voltų baterijos paketas, leidžiantis auto-stop funkcijai veikti, yra laikomas krovinių skyriuje. Likusią dalį sudaro tai, ką „Saturn” vadina užpakaliniu krovinių organizatoriumi; tai yra plonos plastikinės dalys, kurios juokina, kai parodome jas draugams.
Didžiausia problema gali kilti dėl išlaidų mažinimo priemonių, taikomų instrumentams. Tipiškas hibridinio automobilio vairuotojas reikalauja realaus laiko informacijos, kad galėtų išsiskirti didžiausią naudingumo iš degalų, tačiau „Saturn” pateikia tik menkas žalias šviesas ir nedidelį rodyklę. Žalia „eko” šviesa turėtų užsidegti, kai „Vue” atitinka ar viršija E.P.A. ekonomijos vertinimus, tačiau pastebėjome, kad mirksintis šviesas neveiksmingas. Rodyklė turėtų parodyti, kai baterija kraunasi ar teikia pagalbą, tačiau skaitiklis, skirtas stebėti konkrečios kelionės degalų sąnaudas, būtų daug naudingesnis.
Be to, „Green Line” turi įvairių ribojančių savybių. Nors „Green Line” gana spartietiškas, „Red Line”, aukštesnės klasės „Vue”, turi išskirtinę priekinę dalį, sportinę pakabą, 18 colių lengvojo lydinio ratus, odines sėdynes ir daug daugiau. Ne taip subtili žinutė: galite išleisti savo pinigus aukštos kokybės pramogoms ir įsigyti „Red Line”, arba rinktis didelį žalią nusivylimą.
„Vue Green Line” įrodo, kad G.M. gali pagerinti daugelio transporto priemonių degalų efektyvumą už nedidelę kainą. Gerai suprojektuotas diržinio alternatoriaus starteris galėtų būti siūlomas dešimtims tūkstančių G.M. automobilių, žymiai sumažinant degalų nuostolius ramybės būsenoje. Tačiau kaip bendra pakuotė, „Green Line” nuliūdina. G.M. pradėjo su pagirtinu tikslu parodyti, kad gali pristatyti degalus taupančią technologiją su nuolaida, bet, atlikimo prasme, smarkiai atsilieka nuo kitų hibridinių gamintojų.
https://auto-rent.lt
https://alkestaauto.lt/bmw-8-serie-2-door-coupe-grey-7/